våran dag, idag,

så har vi nu kommit tillbaka, idag har vi varit i borås, o lämna tomtar, jaadå, johannes är med, det är ju vi, sen åkte vi till skroten o köpte stopp, kostar 2 tusen spänn, det kostar att ligga på topp, flis till tomtarnas dräckter, kosrar 4 tusen, men var gör vi inte, för dessa goa tomtar, som alla blir glada av, har hålligt på i 34 år, så det är svårt att sluta, o var skulle vi göra annars, sitta i en gungstol o rullar tummarna, nej det passar oss inte, ut i skogen, många promenader blir det, lite  felstavat där uppe, inget att göra åt, hoppas ni alla haft en fin dag, i solskenet, passar på att gå ut så mycket som möjligt,,,,,,,, matte,,,, jaa,. o du brukar gå på ditt band med,mmmm o matte, när jag kom till dig, då jag var så rädd, gick jag passgång, då var vi hos maries hundaffär i bollebyggd, o jag fick gå på det bandet, då gick jag inte så, för jag kunde fått ont i ryggen, bra va, jaa, matte,,,mmm jag har stavat fel med, bollebygd, bra johannes, stava fel, är lätt att göra, ingen är felfri,,,,,, jodå, en tomte fick heta  simone, fint namn, alla tomtar har namn, en del  hittar vi själva på, en del kunder får säga själv var dom vill ha,mmmm,, matte, ibland får dom heta johannes, klart, så fint, ikväll skall matte sy ögon, på dom som ligger här, idag har vi inte hunnit göra så mycket, för vi har bara varit ute o flängt, åkt 16 mil, med allt,,,, mätte som vi känner, skall hjälpa oss lägga ut lite foton, o då får jag vara med, matte borstar mig fint,,,,, matte,mmm , tror du att det finns mer hundar här, jaa det tror jag,,,, tänk att dom tagit 400 hundar i år, från sina mattar o hussar, jaa så hemskt, nu önskar vi en trevlig helg, o god natt, o johannes, en pözz på nosa,<3<3<3<3<3.

























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0