nu är det snart läggdax,

hej igen, ja dagen har varit fin, ute i små promenader, mycket små, han har så fort att komma hem igen,,,, fast matte,,, du tvingar mig att gå längre, JA, VI MÅSTE JU RÖRA PÅ KROPPASTOLLEN, DET ÄR NYTTIGT ,FÖRSTÅR DU, MEN TUR ATT DU TRIVS HEMMA, JAA, FAST I EFTERMIDDAG, VILLE JAG BARA LEKA MATTE,,,MMM I TRE TIMMAR FICK DU LEK, DIN LILLE FIS, JOHANNES TACK,,,, KÄRT BARN, HAR MÅNGA NAMN,,,, DU MED MATTE, JAA,,, MATTE ,MM IBLAND TRYCKER DU PÅ FEL KNAPPAR,,,, MEN DET TALAR DATON ,OM FÖR DI,, ELLER OSS,, JAA, DÅ TRYCKER DU FEL OCKSÅ ELLER, I MORGON SKALL EN VÄNINNA KOMMA HIT, SÅ SKALL VI GÅ UT MED EN LITEN TILL HUND, HON HAR DEN HEMMA NU, FÖR HENNES DOTTER LIGGER PÅ BB, HOPPAS ALLT GÅ BRA, JAA, DÅ BLIR HON MORMOR, NU MATTE VILL JAG LÄGGA MIG, OKEJ DÅ, KRAM ALLA, O SOV GOTT, O HAR EN FIN HELG,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0