hem, igen,

vi ,har haft, en underbar jul, hos frank, hugo, pontus,,  jag o johannes, o martina,,, matte har bara latat sig, inte behövt, göra någonting, o matte ,brukar har svårt att koppla av borta, men det har hon gjort, en dag tog martina hand om mig, ovar det var gott, tyckte matte, som annars bara gå ute med mig, jämt, jämt, jämt,,,, men det gick bra, också långa turer, sen trode dom att jag skulle sova länge, men inte jag inte, jag är med hela tiden, tittar var dom säger, ser var dom tänker om mig, jag hämtar nallen, leka, leka fattar ni väl, sover gör man på kvällen, kl 21, då matte brukar sitta vid datan, nej hon får inte gå dit innan, jag skall vara jäkligt trött då, så det säger pang,,, idag har vi dammsugat, jaadå, vi fick det i julklapp, precis var vi önskade, o torkat golvet, luktar gott, inget damm mer, frank o carina, kommer i morgon, o äter kyckling, som dom alltid vill har, det bestämmer dom, o johannes tårta, det bestämmer jag, om jag får smaka, nähädå, det är ju oboj i, så det får jag inte, förstår inte matte, att hon döpt tårtan på mitt namn, då, när det inte är något smak på tårtan, matte får göra en ny tårta, mattetårta,mmmm go du johannes,mmmm varje gång matte tar fram damsugarn, får hon ropa, kom ,carinfrankeva, vi skall göra så det blir rent o fint, o då kommer dammsugarn, med en jäkla fart, vi kom inte in på facebook innan, kanske för vi varit borta några dagar, eller, har det bra, tills vi hörs,,, kram från oss två,<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0